Pane doktore, můžu se jen zeptat? Lucie Radkovičová radí co dělat

|

Advokát Jakub píše: Zvoní mobil, a tam se ozve: „Pane doktore, můžu se jen na něco zeptat?“ Začneme povídat a je z toho 30minutová konzultace zdarma. Nemám problém jednou za čas a v nouzi, ale tento týden je to už počtvrté. Co s tím?

Jak Jakub uvedl, nemá problém pomoct někomu v nouzi. Jakmile se z toho ale stane zvyk, dostává se z toho těžko ven. 

Vím, že potenciální klienti umějí být všelijací a mnoho z nich se nikdy ani nehodlá klientem stát. Všichni ale takoví nejsou. Kde začít? Možná vás překvapím – u sebe. 

Vy jste ti, kteří udávají tón. Podívejte se, zda a co jste udělali pro to, aby si u vás klient tu konzultaci mohl objednat a koupit. Máte nějaký produkt na konzultace? Máte zavedený systém, aby se mohli objednat? Je jednoduché se objednat? Nebo je to naopak příliš složité? Ha. Většina nemá nic. 

Za mě naprosto ideální nástroj na tyto krátké konzultace je online aplikace na rezervaci schůzek. Je to plně automatizovaný proces, já zasahuji jen na začátku a funguje to naprosto bezvadně: navolíte si v kalendáři své časy, kdy chcete být k dispozici pro konzultace, klient si vybere termín, ihned ho to přesměrovává na platební bránu a po zaplacení dostává potvrzení schůzky. A vy do mailu notifikaci, že máte zakázku.

Celý text si můžete přečíst v Lawyers & Business č. 4/2022. V elektronické verzi jej můžete zakoupit na Alza.cz.

Předchozí

Zákonem roku je nový stavební zákon

Januš: Právníci budou pro Ukrajinu stále důležitější. Ukrajinský desk vzniká v Arrows

Další