Setkání ikon: Kia předala Rafaelu Nadalovi nové EV9

|

Ikona tenisového světa Rafael Nadal potvrdil své odhodlání podporovat udržitelnou elektrifikovanou mobilitu, když během akce #TheIcon v madridském centru IFEMA slavnostně převzal klíčky od EV9, vlajkového modelu značky Kia, který je zároveň prvním elektrickým SUV se třemi řadami sedadel.

Na akci #TheIcon značky Kia se hosté mohli ponořit do podmanivého 360° prostředí, které spojilo tři ikony – ikonické čistě elektrické SUV Kia EV9; ikonu sportu Rafaela Nadala; a virtuální dvorec #TheIcon Court, posouvající hranice tradičního tenisu.

Nadal vzhledem k dlouhodobé celosvětové spolupráci se značkou Kia a nepolevujícímu zasazení podporovat trvale udržitelnou mobilitu slavnostně převzal vůz Kia EV9 GT-Line v matně modrém odstínu Ocean. Průkopnický model EV9, který je tahounem proměny značky Kia v poskytovatele řešení trvale udržitelné mobility, rozšíří Nadalovu kolekci vozů k osobnímu užívání, která zahrnuje i  model EV6.

„Abych dosáhl všech těchto milníků své dosavadní kariéry, musel jsem se neustále vyvíjet. To je jediný způsob, jak dosahovat pokroku,“ uvedl Nadal. „Mám to štěstí, že mým partnerem je značka Kia, s níž jsme naladěni na stejnou vlnu. EV9 je nejnovějším krokem ve vývoji značky stát se předním světovým poskytovatelem elektromobility. Již se nemohu dočkat, až vyrazím na svoji další plně udržitelnou cestu s tímto výjimečným SUV.“

Kia neustále posouvá standardy celého odvětví mobility – a nově uvedený tenisový dvorec #TheIcon, který je digitálním provedením 148letého tenisového kurtu, narušuje tradiční vnímání tenisu. Držitel 22 grandslamových titulů Rafael Nadal si prostřednictvím tohoto pokrokového interaktivního dvorce otestoval své dovednosti v nejrůznějších ‚herních režimech‘, kdy se utkal se svým hlavním trenérem Carlosem Moyou hned na několika netradičně tvarovaných tenisových kurtech.

Událost komentuje rovněž Charles Ryu, viceprezident a vedoucí globální divize značky a zákaznických zkušeností Kia: „Naše partnerská spolupráce s Nadalem započala v roce 2004 a nesmírně nás těší, že jej na cestě k úspěchům doprovázíme již 19 let. EV9, které předáváme našemu dlouhodobému celosvětovému ambasadorovi, představuje samotnou esenci posunu značky Kia k inovacím a trvalé udržitelnosti. Jsem přesvědčen, že EV9 bude Nadalovi účinnou inspirací k dalším průkopnickým krokům.“

Návštěvníci akce #TheIcon se zúčastnili jedinečné 3D projekce v nadživotní velikosti, mapující cestu modelu EV9. Nastoupili do virtuálního čistě elektrického SUV prostřednictvím 360° obrazovek umožňujících detailně si prohlédnout technicky špičkovou kabinu EV9 se zcela novým pojetím vnitřního prostoru. Přes všechna okna vozu mohli sledovat velkolepou okolní krajinu s odkazem na schopnosti EV9 neustále posouvat hranice.

Předchozí

Arrows prohlubuje specializaci na AI a Pwc Legal dál posiluje

Eversheds: Budeme iniciativnější ve střední Evropě

Další