Analýza Lucie Radkovičové – Advokát Petr se mě ptá: Jak mám postupovat, abych prodal své právní služby za víc, klienta moje nabídka zaujala a odsouhlasil mi ji?
Opět nás to dostává k celkové strategii, která se proplétá celým vašim byznysem. Velmi rychle poznám, zda ji máte nebo nemáte. A ta absence se projevuje právě už v začátku – tedy od prvního kontaktu s klientem, což bývá nejčastěji konzultace.
3 body, díky kterým poznám, že strategii nemáte a že se sami přivádíte o peníze
1) Děláte klasické úvodní konzultace, kde potenciální klient přijde a vy si jen povídáte, popř. s ním v uvozovkách pro jistotu strávíte ještě tak 20 minut navíc – ze začátku je děláte zadarmo, nebo pokud jste už pokročilý a můžete si dovolit za tento úvod účtovat, tak to děláte za hodinovku. A klient řekne, děkuji a dál neobjedná. Proč? Protože to hlavní jste mu už řekli.
