Konzultace s klienty – jak se sami připravujete o peníze

|

Analýza Lucie Radkovičové – Advokát Petr se mě ptá: Jak mám postupovat, abych prodal své právní služby za víc, klienta moje nabídka zaujala a odsouhlasil mi ji? 

Opět nás to dostává k celkové strategii, která se proplétá celým vašim byznysem. Velmi rychle poznám, zda ji máte nebo nemáte. A ta absence se projevuje právě už v začátku – tedy od prvního kontaktu s klientem, což bývá nejčastěji konzultace.

3 body, díky kterým poznám, že strategii nemáte a že se sami přivádíte o peníze

1) Děláte klasické úvodní konzultace, kde potenciální klient přijde a vy si jen povídáte, popř.  s ním v uvozovkách pro jistotu strávíte ještě tak 20 minut navíc  – ze začátku je děláte zadarmo, nebo pokud jste už pokročilý a můžete si dovolit za tento úvod účtovat, tak to děláte za hodinovku. A klient řekne, děkuji a dál neobjedná. Proč? Protože to hlavní jste mu už řekli. 

Celý text si můžete přečíst v Lawyers & Business č. 6/2022. V elektronické verzi jej můžete zakoupit například na mojecasopisy.cz.

Snímek-obrazovky-2022-06-02-v-21.21.16
Předchozí

Do CEE Attorneys nastoupila Veronika Fabián

Změny na pražských právech i novinky z ČAK

Další