Analýza Lucie Radkovičové – Majitelka advokátní kanceláře Soňa se mě ptá: Nestíhám obhospodařovat všechny sociální sítě, na které se mám zaměřit?
To je hodně dobrá otázka. Ono totiž platí, že v právu sítě nejde úplně outsourcovat. Neexistuje jeden funkční návod pro všechny, který byste si koupili od nějaké marketingové agentury a měli hotovo. Musíte do nich dávat svou vlastní invenci a také testovat. Pokud je tam plno korporátních či právnických informací, tak se není co divit, že vám to úplně nefunguje. Sítě byste museli, zvlášť pokud jste na začátku, předat jinému právníkovi a ideálně takovému, který myslí a píše jako vy, má stejné hodnoty jako vy. Tedy s nadsázkou vašemu klonu.
Na jaké sítě se zaměřit? V první řadě si řekněte, jestli sítě vůbec potřebujete. A protože dnešní svět je opravdu online, tak v 99 procentech případů mohu potvrdit, že sítě opravdu potřebujete. Do toho jednoho procenta spadá lobbing a podobné věci, kde by mít sítě bylo spíš úsměvné a hlavně neúčelné.
NAPADAJÍ MĚ TŘI PŘÍKLADY, A NA NICH VYNIKNE, NA JAKÉ SÍTĚ SE ZAMĚŘIT.
A NA ZÁVĚR MÁM PRO VÁS JEDEN TIP.