Veselé Velikonoce v advokacii!

|

Advokacie a právo pohledem Jana Januše – Tento sloupek vychází o Velikonocích, a tak ho také pojmu trochu svátečněji. Upozorním na milý a nápaditý velikonoční dárek, který už tradičně rozesílá v těchto dnech Rowan Legal, vrátím se k hospodskému kvízu, u kterého jeho organizátoři Drobiš & Novotný jistě zároveň brainstormovali s několika dalšími advokátními kancelářemi a tak trochu pozvu na konferenci Komory 2.0 Vedení advokátní kanceláře v roce 2023, která – vzhledem k tomu, že „bude i večírek“ a koná se v Ostravě – jistě nebude jen o práci.

Dárky posílané firemním přátelům před Vánocemi jsou už léty vyzkoušenou a prověřenou tradicí. Málokdo se do něčeho podobného pouští i u příležitosti Velikonoc. Výjimkou je Rowan Legal, která mimochodem tento týden zaujala nástupem Marcely Káňové na pozici nové partnerky. Kancelář ale už několik let přeje veselé Velikonoce s papírovým kartonem šesti piv. Ty navíc svými názvy ukazují, že vyšly z právního světa. Letos si je tak možné pochutnat na Soudním ležáku, Překvapivém rozhodnutí a také Malované kraslici, a to od pivovarů Vagabund a Hákův parní pivovar. Děkujeme a veselé Velikonoce i Vám!

Drobiš & Novotný, jimž u nás tento týden vyšel velmi otevřený rozhovor o jejich praxi a o tom, proč jsou vlastně i směrem ke konkurenci tak otevření, zase krátce před svátky uspořádali hospodský kvíz advokátních kanceláří. Sami skončili na druhém místě, porazil je tým Aegis Law. Na třetím místě se umístil tým složený z kanceláří Černohorský Túryová a Donati Legal, následovaly Deloitte Legal a Azra Drozdek a spol. „Celkem se účastnilo 5 advokátních kanceláří a 42 účastníkům,“ shrnul na Linked-Inu Zbyněk Drobiš. Každopádně jde o zajímavou iniciativu, která jasně dokazuje, jak se v advokacii, nebo alespoň v mladších a modernějších kanceláří, mění časy.

Podobnou atmosféru by mohla mít také připravovaná konference Vedení advokátní kanceláře v roce 2023, kterou na 25. května chystá do Ostravy Komora 2.0. Na konferenci se mají, podle původní linked-inové pozvánky, která se ale ještě aktualizovala, řešit tato témata: „Jak odměňujeme advokáty a jak koncipienty? Jaké benefity u nás funguji a které jsou zbytečná slepá ulička? Jak naceňujeme naše služby? Co se nám nejvíce osvědčilo, a kde jsme si natloukli peněženky? Co nám funguje a nefunguje v advokátním marketingu? A nejsou třeba i zajímavé způsoby, jak při vzdělávaní našich lidi nebo třeba v rámci zefektivnění naší práce spolupracovat?“ Ale důležitý je i dovětek z pozvánky: „A bude i večírek!“

WhatsApp Image 2023-03-31 at 10.28.59
WhatsApp Image 2023-03-31 at 10.33.02
Předchozí

Mediální skupina A 11 vstupuje s televizním kanálem do celoplošného pozemního vysílání

Clifford Chance radila CBRE při prodeji švédských aktiv

Další